اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

علوم پزشکی بی‌تفاوت در ساخت اورژانس جاده‌ای کبگیان نیست/تامین زمین و اعتبار مورد نیاز

علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بخشدار کبگیان می‌گوید؛ چندان هم بی‌تفاوت در ساخت اورژانس جاده‌ای کبگیان نبوده‌ایم.

علوم پزشکی بی‌تفاوت در ساخت اورژانس جاده‌ای کبگیان نیست/تامین زمین و اعتبار مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در چند روز اخیر در اخبار آمده بود که بخش کبگیان با بیش از ۱۲ هزار جمعیت به مرکزیت شهر چیتاب بعد از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز از کمبود امکانات پزشکی و نبود اورژانس جاده ای رنج می‌برد.

بخشدار کبگیان مهران گودرزیان متعقد بود که نبود اورژانس جاده ای و امکانات پیشرفته پزشکی در مرکز بخش باعث شده تا خانواده‌های متوفیان حوادث متعدد (سکته، فشارخون، تصادف، خفگی در آب و...) بر اثر نبود اورژانس در چیتاب و یا دیر رسیدن اورژانس‌های پاتاوه دهدشت به مرکز استان عزیمت کنند و متاسفانه به علت سهل انگاری در قول مسئولان دچار مرگ شوند.

بخشدار کبگیان به بدقولی مسئولان اورژانس جاده ای استان اشاره کرده بود چرا قریب به سه سال و نیم است اقدام نمی کنید تا ما در سایه بدقولی شما ناسزا و نفرین مردم نصیبمان نشود.

پس از درج این خبر به سراغ مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان رفتیم تا از اقدامات خود جهت رفع این مشکل بگویند.

دو اقدام علوم پزشکی برای ساخت اورژانس جاده‌ای کبگیان

پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این که رسیدگی و رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار از همان ابتدای مسوولیت یکی از برنامه‌های ما در دانشگاه علوم پزشکی استان بوده اظهار کرد: قبل از هر چیز به دنبال اعتبارات مورد نیاز این کار بودیم که 300 میلیون تومان از وزارتخانه جهت اجرای اورژانس جاده‌ای کبگیان به این امر اختصاص داده شد.

وی دومین مشکل در این راه را زمین مورد نیاز دانست که در این خصوص هم با خیران رایزنی صورت گرفت و خیرخواه نیکوکار جناب آقای ایلخانی‌پور 600 متر زمین اهدا کرد که مشغول اخذ استعلامات مربوط به آن از سوی دستگاه‌های مختلف هستیم و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مناقصه در حال بررسی است و تا هفته آینده مراسم کلنگ زنی پروژه اورژانس جاده‌ای چیتاب انجام خواهد شد.

یزدانپناه با اشاره به صحبت‌های بخشدار کبگیان مبنی بر این که مسوولان علوم پزشکی به فکر رفع این مشکل نیستند اظهار داشت که ما خیلی پیش‌تر از بیان دغدغه‌های جناب بخشدار به فکر رفع مشکل بودیم و همه این کارها در عرض دو ماه گذشته انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با یادآوری برخی اقدامات دیگر به بخشدار کبگیان این چنین می‌گوید که بازدید ما و معاون دانشگاه از منطقه برای پیدا کردن زمین مورد نیاز نشان می‌دهد که چندان هم بی‌تفاوت نسبت به این قضیه نبوده‌ایم هر چند منتظر جابجایی دو پایه برق در زمین اهدایی از سوی خیر محترم هستیم.

انتهای پیام/82009

 


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول